Effectieve contentmarketing begint bij een vastgelegde contentstrategie

Contentstrategie stap 1 cover

Content is king. Dat zo ongeveer alle marketeers in de wereld deze uitspraak kennen, is te danken aan Bill Gates. Hij was het die in 1996 een artikel publiceerde met deze inmiddels befaamde titel.

Wij vinden dat niet de content, maar met name de contentstrategie king is. En daarom helpen we je graag op weg met deze praktische whitepaper.

In deze whitepaper contentstrategie gaan we in op de 7 stappen  op weg naar een ronkende contentformule. Want eigenlijk is een contentstrategie vergelijkbaar met een redactionele formule. En om te kunnen acteren als uitgever, moet je denken als uitgever.

De whitepaper heeft een flink formaat (22 pagina's) en is daarom opgedeeld in drie delen.

 

Na het lezen van de whitepaper weet je precies hoe je jouw eigen contentformule samenstelt. We bewandelen deze essentiële stappen:

  • Marketingdoelstelling
  • Propositie
  • Buyer Persona
  • Positionering
  • Kennisdomein
  • Contentmatrix
  • Contentkalender

Vul het formulier op deze pagina in om de whitepaper te ontvangen 

We gebruiken je gegevens om af en toe relevante content te sturen. Bijvoorbeeld een artikel van ons contentmarketing blog, een interessante whitepaper of een uitnodiging voor een workshop. Mocht je dit niet willen dan kun je je eenvoudig afmelden onderin de mail.
 
Waardevol? Deel het!